Pages

NU Sentral

Sudahkah anda jejak ke nu sentral?
Mall yang best gila during opis hour
Sebab tak  payah susah payah carik parking macam kat midvalley tu
Naik lrt chap chap chusss sampai
Kat mane??
Nu sentral ni connected dengan kl sentral
Sebelah jer which is turun lrt masuk ke kl sentral
Terus nampak escalator ke nu sentral

So happening sbb byk gila kedai best
Pendek kata setanding mcm sunway pyramid
Sebab ade h&m yg besar gila
Even kat situ tak byk lagi kedai or butik yg bukak
uniqlo, parkson and harvey norman pun ade bukak dah
Actually ade byk lagi tp tak ingat
Walopun pergi tiap minggu nih
Pendek kate byk dah kedai best dah bukak walopun still byk lompong
Aku suka gila g sini mase lunch hour

Tix dari opis aku rm1.60 one way
Mmg berduyun2 org dr stesyen tpt aku nih
Bab makan pun dont worry
Banyak dah kedai mkn dah buka
Plus ade food court lagi
Tapi tak pernah lak jejak food court dia
Even aku tak habis ronda lagi nu sentral nih
Kalo meronda semua tpt pukul berapa lak nak balik opis kan

By the way ade kedai makan rare yg tak jumpa kat tempat lain
Tak tau la kalo ade tapi aku tak pergi lak
Simply D nama di beri
Masa bayar kat cashier ade cop delicious lak belakang resit
Mungkin another version of delicious tapi still ala2 warong camtu
Harga pun tak murah mana by the way
Tapi nak merasa sekali sekala apr salahnya
Located dekat belah luar nu sentral yg berhadapan dengan kl sentral
Tapi takleh la cross kat jalan raya sbb ditutup untuk melintas
Tatau sebab ape

Time lunch hour memang ramai gila
Berebut seat lagi yer
Ape yang sedap sangat tatau la aku
Enjoy je la pic yang aku amik nih

Sudahnya amik chicken avocado wraps sajo
sebab nk feeling diet
minum pun air kosong flavor lemon amik sendiri saje


0 comments:

Post a Comment