Pages

Lunch kat Crab factory @ SS2 Petaling Jaya

Semalam mase nak lunch hubby tanya nak makan mana
so before pantang ni macam2 la yg aku teringin nak rase
lepas bersalin mmg aku kne diet balik
but of course my diet tak se extreme aku buat atkins dulu
hopefully berjaya mek nak menguruskan badan
x penah aku mimpi dapat extra 20kg okeh

so, tertengok Hanis Zalikha makan kat Crab Factory macam sedap jer
sebelum ni aku tertengok adik SM Nasa pun g makan kat situ
ingatkan kat oversea, rupanya kat PJ sajo
since kitorg punya lunch hour semlm dah agak lambat gile
berdesup la g sane..dekat2 area jual durian berkoyan2 tu la



masuk2 jer tengok tak ramai org
lega makcik tengok..kalo tak asal pergi makan tempat2 baru promote kat
IG mmg fullhouse manjang especially dari IG org2 glemer kan
price terlupa dengan malas pun ade nak snap
tapi 2 ekor ketam size paling kecik cost us about RM 89
and price ketam leh cecah up to RM 229 seekor tapi tu mmg besar gila kot!
diorg akan bagi kita bip plastic so takde la ko menukul ketam
sampai baju comot kan


kat situ takde nasik yer, cuma fries, wedges and bagguette
selain ketam ade scallop, udang and few types of seafood lagi
untuk semua seafood tu ade 3 choices of masakan leh pilih
aku lupa ape namenye menu yg kitorg pilih
tapi lebih kurang ala2 chilli crab tapi boleh request
nak pedas2 manja or pedas meletup sampai bergelas2 air
kitorg memang pilih medium pedas la since Hanis tu pun kate pedas menangis kan




sampai2 ketam tu dalam plastic bonjot jer
pastu ko tuang atas meja, tak payah nak berpinggan
xtau la kalau tu mmg conceptnya or sebab catuan air yg melampau lately ni kan
mmg sedapp! chilli crab yg dia masak dengan lemon sekali
so takde la manis tahap muak and mmg sesuai dengan tekak kitorg
even medium spicy pun, bila ko makan lelame mmg berapi mulut
medium spicy tu pun aku rase just nice pedas dia
memang boleh la nak g lagi sekali tapi sedia ongkos saje la yer..hiks

pic bawah ni screenshots saje dari IG ehsan dari hubby
nak edit pun malas..gila x kembang semangkuk kan
tapi tetibe ai rase dagu ai dah runcing sikit
bukan botox yer, aku begitu yakin tu hasil braces aku
braces tu citer lenkali saje
 
 

1 comments:

Foundation Jeragat Elrose9 said... [Reply to Comments]

Mahal tak?

Post a Comment